Політика повернення

Згідно зі статтею 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, якщо дотримані такі умови:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розкриття; немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію,
  • програмне забезпечення не піддавалося змінам (крім випадків звернення в авторизовані СЦ, в такому випадку має бути присутня відповідна довідка про виконану роботу),
  • товарний вигляд збережений – тобто залишилися всі ярлики, наліпки й інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований та запакований, як під час першої покупки,
  • присутні всі документи на товар (інструкції, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), збережені всі ярлики і заводське маркування,

Якщо товар не працює, його обмін або повернення здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру виробника про те, що умови експлуатації не були порушені.

 

Прохання враховувати всі ці моменти під час запиту на повернення замовлення. Якщо один із цих пунктів порушений, магазин не прийме товар. Усі умови повернення обговорюються індивідуально, крім цього покупець оплачує всі транспортні витрати, пов'язані з поверненням замовлення (крім гарантійних випадків). Якщо доставка товару не була оплачена покупцем, сума витрат на доставку буде вирахувана з суми повернення грошей.

 

Для уникнення повернення товару, будь ласка, задавайте всі ваші запитання до моменту оформлення замовлення. Наші менеджери з радістю нададуть вам усю необхідну інформацію, а також допоможуть із вибором оптимального для вас варіанту.

Для оформлення повернення товару зателефонуйте до нашої служби підтримки клієнтів за номером 0 800 337 274.
Оплата вартості доставки товару, що потім повертається покуцю, оплачується безпосередньо покупцем.