Політика повернення

Згідно зі статтею 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розкриття; немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію.
  • програмне забезпечення не піддавалося змінам (крім випадків звернення в авторизовані СЦ, в такому випадку має бути присутня відповідна довідка про виконану роботу).
  • товарний вигляд збережений – тобто залишилися всі ярлики, наклейки й інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, запакований як при першій покупці.
  • присутні всі документи на товар (інструкції, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку) збережені всі ярлики і заводське маркування.

Якщо товар не працює, його обмін або повернення здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру виробника про те, що умови експлуатації не були порушені.

 

Прохання враховувати всі ці моменти при запиті на повернення замовлення. Якщо один із цих пунктів порушений, товар не буде прийнятий магазином. Всі умови повернення обговорюються індивідуально, крім цього всі пов'язані з поверненням замовлення транспортні витрати (крім гарантійних випадків) оплачує покупець. Якщо доставка товару не була оплачена покупцем, сума витрат на доставку буде вирахувана з суми повернення грошей.

 

Для уникнення повернення товару, будь ласка, задавайте всі Ваші питання до моменту оформлення замовлення. Наші менеджери з радістю нададуть Вам усю необхідну інформацію, а також допоможуть із вибором найбільш оптимального для Вас варіанту.

Для оформлення повернення товару зателефонуйте в нашу службу підтримки клієнтів по номеру +38 098 710 22 33. Оплата вартості доставки товару, що повертається, оплачується покупцем.