Доставка та оплата

Ви можете зробити замовлення на сайті в режимі 24/7 і також за телефоном у пн-сб з 09:00 до 18:00.
Шановні клієнти, на жаль, ми не надаємо послуги самовивозу замовлення, адже ми — інтернет-магазин, уся продукція знаходиться на складах в Україні, а не в нашому офісі. Менеджери магазину лише приймають замовлення, а їхньою обробкою і надсиланням до вас займається відділ логістики.


 

ДОСТАВКА

 

Ми надсилаємо замовлення протягом 24 годин з моменту підтвердження. Будь ласка, зверніть увагу, що непідтверджені замовлення не надсилаються. Підтвердженням вважається згода на обробку замовлення в телефонному режимі або електронною поштою.

Ми працюємо з транспортною компанією «Нова Пошта», доставка іншим перевізником обговорюється індивідуально. Час доставки замовлення — від 1 до 6 днів у найвіддаленіші населені пункти. Точні терміни доставки ви зможете дізнатися в менеджера магазину за телефоном або електронною поштою.


 

ВАРІАНТИ І ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ:

 

Замовлення загальною вартістю 7000 грн і більше та замовлення на тренажери з категорії «Фітнес» ми доставляємо БЕЗКОШТОВНО. Вартість доставки замовлень до 7000 грн розраховується системою «Нової Пошти» залежно від ваги та об'єму. Вартість доставки ви зможете уточнити в менеджера під час підтвердження замовлення.

 

Доставка у відділення транспортної компанії

Зручний і поширений спосіб доставки. Ви можете зазначити адресу найближчого до вас відділення компанії-перевізника, наприклад біля будинку або роботи, і забрати звідти ваше замовлення самостійно. Прохання вчасно забирати ваші замовлення, оскільки після 5 днів зберігання у відділенні транспортної компанії замовлення автоматично повертаються до нас на склад. 

 

Адресна доставка кур'єром

У цьому варіанті кур'єр доставляє замовлення вам «до дверей». Ви можете зазначити зручний для вас проміжок часу доставки. Прохання враховувати, що перед виїздом з вами сконтактується кур'єр, тому вам потрібно бути на зв'язку цього дня. Замовлення вагою до 30 кг доставляються «до дверей» вашої квартири, замовлення понад 30 кг доставляються до під'їзду. Щодо необхідності доставки таких замовлень «до дверей» квартири потрібно додатково повідомити менеджера магазину під час оформлення замовлення. Якщо підйом на поверх не був обговорений під час оформлення замовлення, кур'єр зробить доставку тільки «до дверей» під'їзду. Кур'єр транспортної компанії не здійснює складання устаткування і не надає консультації, всі запитання ви можете задати менеджерам нашого магазину.

Адресна доставка можлива за умови повної передоплати замовлення.


 

ОПЛАТА

 

Оплата під час отримання замовлення

Ви здійснюєте оплату готівкою у відділенні транспортної компанії або кур'єру під час доставки «до дверей». У такому варіанті оплати перевагою є те, що ви можете спочатку оглянути замовлення, а потім оплатити. Але водночас компанія-перевізник стягує додаткову комісію, це 2% від суми + 20 грн за зворотне пересилання грошей.

 

Безготівковий розрахунок (без ПДВ)

Безготівковий розрахунок (без ПДВ). Ми надсилаємо вам на електронну пошту рахунок на оплату, доставка замовлення здійснюється тільки після 100% передоплати. У цьому варіанті ви не сплачуєте додаткових комісій і загальна вартість доставки буде меншою, а також можете вибрати кур'єрську доставку «до дверей». Щоб отримати всі додаткові документи, вам потрібно повідомити про це менеджеру магазину. 

 

Оплата через систему LiqPay


 

Visa  Master Card  Generic-back

Якщо ви хочете швидко та зручно розрахуватися за покупку безпосередньо на сайті, то система безпечних електронних платежів LiqPay надає вам можливість це зробити. Виберіть цей варіант під час оформлення замовлення, вас буде переадресовано на сторінку сервісу. Сайт LiqPay дає можливість оплатити за реквізитами банківської картки, через кабінет Приват24, MasterPass, гаманець LiqPay, сформувати квитанцію на оплату готівкою у терміналі та навіть скористатися послугою розстрочки. Безпека операції гарантована системою ПриватБанк, ваші персональні дані в жодному разі не передаються стороннім особам.


 

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

 

Згідно зі статтею 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, якщо дотримані такі умови: (ці пункти зробити списком із крапкою, а після кожного пункту ставити кому)
- товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розкриття; немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію,
- програмне забезпечення не піддавалося змінам (крім випадків звернення в авторизовані СЦ, в такому випадку має бути присутня відповідна довідка про виконану роботу),
- товарний вигляд збережений — тобто залишилися всі ярлики, наліпки й інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований і запакований, як під час першої покупки.
- присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), збережені всі ярлики та заводське маркування.
Якщо товар не працює, його обмін або повернення здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру виробника про те, що умови експлуатації не були порушені.

Прохання враховувати всі ці моменти під час створення запиту на повернення замовлення. Якщо один з цих пунктів порушений, магазин не прийме товар. Усі умови повернення обговорюються індивідуально, крім цього покупець оплачує всі транспортні витрати, пов'язані з поверненням замовлення (крім гарантійних випадків). Якщо доставка товару не була оплачена покупцем, сума витрат на доставку буде вирахувана з суми повернення грошей.

Для уникнення повернення замовлення, будь ласка, задавайте всі ваші запитання до моменту оформлення замовлення. Наші менеджери з радістю нададуть вам усю необхідну інформацію, а також допоможуть із вибором оптимального для вас варіанту.