Часті запитання

Як створити замовлення?

Замовлення приймаються через сайт 24/7. Просто додайте обраний товар у кошик, вкажіть ваші дані, оберіть зручний спосіб оплати й доставки та оформіть замовлення. Покупку також можна здійснити через телефон:

098-710-22-33

099-710-22-33

В телефонному режимі замовлення приймаються по буднях із 8:00 до 18:00.

 

Як скасувати замовлення?

Скасувати замовлення можна за телефоном 098-710-22-33, 099-710-22-33, або надіславши листа на електронну скриньку info@hop-sport.com.ua

 

Чому я не можу додзвонитися?

Інфолінія працює в певні години: із 8:00 до 18:00 по буднях, субота та неділя – вихідні. Часто переговорами зайняті всі менеджери одразу. В такому разі вам варто зателефонувати за декілька хвилин або звернутися на пошту info@hop-sport.com.ua

 

Як можна оплатити товар?

Ви можете оплатити товар при отриманні на відділенні “Нової Пошти”, зробити передоплату на розрахунковий рахунок або через систему LiqPay. Детальніше про кожен метод оплати можна прочитати тут.

 

Не вдається провести оплату, що робити?

Перш за все, перевірте правильність введених даних, дізнайтеся, чи не має ніяких ускладнень у роботі зі сторони банку. Якщо ви здійснюєте оплату через систему мобільного або інтернет-банкінгу, вам потрібно вибрати вкладку платежів по Україні чи платежів за реквізитами.

 

Яка гарантія на товар?

Всі наші товари забезпечені фірмовою гарантією терміном від 2 до 5 років. Уся інформація про замовлення зберігається в нашій базі, тому для підтвердження покупки вам не потрібно робити ніяких зайвих дій, шукати та надсилати документи – просто вкажіть дату покупки (можна приблизну) і дані замовлення (прізвище отримувача, телефон тощо). Також можна використати номер товарно транспортної накладної. Якщо ви хочете отримати гарантійний талон, будь ласка, повідомте про це менеджеру, тоді ми вкладемо його у посилку.

 

Відсутній гарантійний талон, що робити?

Ми працюємо за європейським зразком і не обтяжуємо вас зайвими документами. Дані про всі замовлення зберігаються у нашій базі, тому для підтвердження покупки вам не потрібно робити ніяких зайвих дій, шукати та надсилати документи – просто вкажіть дату покупки (можна приблизну) і дані замовлення (прізвище отримувача, телефон тощо). Також можна використати номер товарно транспортної накладної. При потребі ми можемо виписати фізичний гарантійний талон і покласти його в посилку, просто повідомте про це менеджеру під час підтвердження замовлення.
 

Як діяти у разі поломки?

У випадку несправностей, заповніть рекламаційний формуляр на нашому сайті. Вкажіть у ньому приблизну дату покупки, прізвище отримувача, контактний телефон або емейл, опишіть проблему, додайте фото або відео у разі потреби. З вами зв’яжеться менеджер для обговорення деталей, пояснить, які кроки вам потрібно зробити далі. Наш працівник буде інформувати вас про етапи та терміни виконання робіт.

 

Чи можна повернути товар за 14 днів?

Згідно зі статтею 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови:

- товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розкриття, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію.

- програмне забезпечення не піддавалося змінам (крім випадків звернення в авторизовані СЦ, в такому випадку має бути присутня відповідна довідка про виконану роботу).

- товарний вигляд збережений - тобто залишилися всі ярлики, наклейки й інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, запакований як при першій покупці.

- присутні всі документи на товар (інструкції, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку) збережені всі ярлики та заводська упаковка.

Якщо товар не працює, його обмін або повернення здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру виробника, про те, що умови експлуатації не були порушені.

Прохання враховувати всі ці моменти при запиті на повернення замовлення. Якщо один з цих пунктів порушений товар не буде прийнятий магазином. Всі умови повернення обговорюються індивідуально, крім цього всі пов'язані з поверненням замовлення транспортні витрати оплачує покупець. Якщо доставка товару не була оплачена покупцем, сума витрат на доставку буде вирахувана з суми повернення грошей.

 

Які дії, якщо товар приїхав пошкодженим?

Якщо під час огляду товару на пошті були виявлені пошкодження, ви можете відмовитись від отримання посилки. Якщо несправності ви помітили, вже забравши замовлення з пошти, менеджер надасть вам адресу для повернення. Ви можете попросити заміну товару або повернення грошей. У першому випадку, після огляду пошкодженого обладнання на складі, ми відправимо вам новий товар. У другому – перешлемо кошти вам на банківську картку.

 

Чи має товар сертифікат?

Уся наша продукція має європейські сертифікати, що підтверджують її якість та відповідність санітарно-гігієнічним нормам. Ви можете попросити менеджера вислати скан-копію сертифікату обраного товару на електронну скриньку.

 

Яким перевізником доставляється товар?

Доставка здійснюється транспортною компанією “Нова Пошта”.

 

Яка вартість доставки?

Замовлення загальною вартістю 7000 грн і більше та замовлення на тренажери з категорії фітнес доставляються безкоштовно (окрім акційних пропозицій). Вартість доставки замовлень, що не входять до цих груп, автоматично розраховується компанією-перевізником “Нова Пошта” в залежності від ваги та габаритів. Зі свого боку ми не беремо ніяких додаткових платежів і не стягуємо комісію за доставку. Ви можете уточнити вартість доставки в менеджера під час підтвердження замовлення.

 

Чи можлива доставка кур’єром на адресу?

Ваше замовлення може бути доставлене до дверей дому в будь-якому куточку України. Для цього вам потрібно буде зробити повну передоплату за товар і доставку на наш розрахунковий рахунок. Прохання враховувати, що перед виїздом з Вами зв'яжеться кур'єр для уточнення зручного часу доставки, тому Вам потрібно перебувати на зв'язку в цей день. Замовлення вагою до 30 кг доставляються до дверей вашої квартири, замовлення понад 30 кг доставляються до під'їзду. При необхідності доставки таких замовлень до дверей квартири, про це додатково потрібно повідомити менеджеру магазину під час оформлення замовлення.

 

Як відстежити замовлення?

Після відправки замовлення вам буде надіслано номер товарно-транспортної накладної, за яким ви зможете відстежувати замовлення тут.

 

Не отримали номер ТТН “Нової Пошти”.

Якщо номер накладної мав прийти на електронну скриньку, перед усім, перевірте, чи не потрапив лист у спам. Відправки відбуваються о 14 годині, до цього часу ТТН може ще не бути сформована. Коли надходить дуже багато замовлень, на їхню відправку може знадобитися більше часу, тому радимо зачекати хоча б до 15 години. Якщо ні смс, ні лист із номером декларації все таки не прийшов, зателефонуйте або напишіть нам, щоб менеджер вислав його повторно.

 

Чи можна змінити адресу/дані отримувача товару на пошті?

Така можливість є. Зателефонуйте нам, вкажіть, які саме дані потрібно змінити, і ми передамо інформацію компанії-перевізнику.

 

Чи можна самостійно забрати товар?

Ми працюємо лише у форматі інтернет-магазину, тому можливість самовивозу товару відсутня.

 

Де знаходиться магазин?

Hop-Sport – це інтернет-магазин, який має лише віртуальну адресу – hop-sport.com.ua

 

Чи є можливість оглянути товар в фізичному магазині?

Ми здійснюємо продаж лише через інтернет-магазин і маркетплейси. Проте, у нас є магазини-партнери по всій Україні, які торгують продукцією Hop-Sport та Elitum у своїх фізичних магазинах. Якщо ви хочете оглянути товар до покупки, повідомте про це менеджеру, і він підкаже, чи є виставковий зал або шоурум з нашими тренажерами у вашому місті.

 

Чи можна замовити деталі/запчастини?

Запчастини до обладнання можна замовити в телефонному режимі, або написавши на пошту. Менеджер повідомить про наявність, вартість і терміни доставки.

 

Чи можна замовити послугу збірки тренажера?

Наші тренажери доволі прості у складанні, до кожного додана інструкція з ілюстраціями, де детально описаний кожний крок збірки. Якщо вам потрібна допомога майстра, повідомте про це менеджеру, який перевірить, чи є потрібна людина у вашому місті, та сконтактує вас.

 

Чому немає інструкції на українській чи російській мові?

Ми не порушуємо заводське пакування, тому ви отримуєте ту інструкцію, яку поклав виробник. Ми самостійно здійснюємо переклад інструкцій і залюбки вишлемо вам його на електронну скриньку, якщо варіант українською чи російською мовою вже готовий для вашої моделі тренажера.

 

Хто виробник товару?

Виготовленням товару займається польська компанія Hop-Sport.

 

Як впевнитися, що під виглядом перевіреного обладнання я не купую китайську дешевку?

Заводи, де виготовляється наша продукція, розташовані в Китаї, тому на упаковці ви дійсно побачите напис “Made in China”. Але не поспішайте з упередженим ставленням. Китай – це розвинена в індустріальному плані країна, в якій набагато легше та вигідніше можна налагодити виробництво, ніж у Європі. Саме з цієї причини навіть корпорації-гіганти, такі як, наприклад, Apple, виготовляють свою продукцію там. Hop-Sport – польський бренд, який входить до німецької групи компаній Hegen. Це означає педантичний підхід до виготовлення товарів. Спортивне обладнання Hop-Sport успішно продається в Європі та має всі сертифікати. За якість продукції ми відповідаємо своєю репутацією.

 

Чи можна використовувати це обладнання в школах, офісах, готелях і т.д.?

Ми надаємо гарантію лише для особистого некомерційного використання. Тому, якщо товар використовувався не вдома, у разі поломки ремонт буде здійснюватися за ваш рахунок.

 

Чому ваш товар можна купити дешевше в інших продавців?

Ми – офіційний дистриб’ютор товарів Hop-Sport та Elitum в Україні. Весь продаж здійснюється через наш сайт, або магазини наших партнерів із дотриманням рекомендованої ціни. Якщо ви знайшли продавця, в якого виставлений наш товар за меншою ціною, у більшості випадків виявиться, що його насправді немає на складі, а опублікований він був у рекламних цілях. Бувають магазини, які самостійно завозять товар із Польщі, але гарантія в такому випадку не надається. Подумайте, чи варто економити на безпеці.

 

Як дізнатись інформацію щодо співпраці?

Якщо ви хочете з нами співпрацювати, надішліть лист із відповідною інформацією на електронну скриньку info@hop-sport.com.ua