Гарантія і сервіс

Однією з важливих складових роботи нашого магазину є те, що продані нами товари забезпечені фірмовою гарантією.

Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:

 

1) Підтвердження покупки в нашому магазині:

 

- Ваше замовлення занесено до нашої бази (всі відправлені замовлення фіксіруються з усією супровідні інформацією);
- Товарний чек або товарно-транспортна накладна, видана компанією-перевізником при отриманні замовлення.

 

2) Повна комплектація товару, в тому числі заводська упаковка.


Звертаємо також Вашу увагу на те, що при отриманні й оплаті замовлення покупець в присутності співробітника транспортної компанії зобов'язаний перевірити комплектацію та зовнішній вигляд товару на відсутность фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів і т.п.) і повноту комплектації. Після отримання замовлення претензії з цих питань не приймаються!

 

Гарантійне обслуговування не проводиться, якщо:

 

- Немає запису в нашій базі даних, а клієнт не може надати документ, що підтверджує покупку товару;
- Товар має сліди механічного пошкодження або розкриття;
- Порушені заводські пломби;
- Порушено умови експлуатації, транспортування або зберігання;
- Проводився ремонт не уповноваженими особами;
- Використовувалися неоригінальні комплектуючі.