-
У кошику порожньо!

Однією з важливих складових роботи нашого магазину є те, що продані нами товари забезпечені фірмовою гарантією.
Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:
1) Підтвердження покупки в нашому магазині:
- Ваше замовлення занесено до нашої бази (всі відправлені замовлення фіксіруються з усією супровідні інформацією);
- Товарний чек або товарно-транспортна накладна, видана компанією-перевізником при отриманні замовлення.
2) Повна комплектація товару, в тому числі заводська упаковка.
Звертаємо також Вашу увагу на те, що при отриманні й оплаті замовлення покупець в присутності співробітника транспортної компанії зобов'язаний перевірити комплектацію та зовнішній вигляд товару на відсутность фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів і т.п.) і повноту комплектації. Після отримання замовлення претензії з цих питань не приймаються!
Гарантійне обслуговування не проводиться, якщо:
- Немає запису в нашій базі даних, а клієнт не може надати документ, що підтверджує покупку товару;
- Товар має сліди механічного пошкодження або розкриття;
- Порушені заводські пломби;
- Порушено умови експлуатації, транспортування або зберігання;
- Проводився ремонт не уповноваженими особами;
- Використовувалися неоригінальні комплектуючі.