Гарантія і сервіс

Однією з важливих складових роботи нашого магазину є те, що продані нами товари забезпечені фірмовою гарантією.

Для отримання гарантійного обслуговування необхідно:

 

1) Підтвердження покупки в нашому магазині:

 

- ваше замовлення занесено до нашої бази (ми фіксуємо всі надіслані замовлення з усією супровідною інформацією),
- товарний чек або товарно-транспортна накладна, видана компанією-перевізником під час отримання замовлення,

 

2) Повна комплектація товару, в тому числі заводська упаковка.

Також звертаємо вашу увагу на те, що під час отримання й оплати замовлення покупець у присутності співробітника транспортної компанії зобов'язаний перевірити комплектацію та зовнішній вигляд товару на відсутність фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів тощо) і повноту комплектації. Після отримання замовлення претензії із цих питань прийматися не будуть!

 

Гарантійне обслуговування не здійснюється, якщо:

 

  • немає запису в нашій базі даних, а клієнт не може надати документ, що підтверджує покупку товару,
  • товар має сліди механічного пошкодження або розкриття,
  • порушені заводські пломби,
  • порушено умови експлуатації, транспортування або зберігання,
  • здійснювався ремонт неуповноваженими особами,
  • використовувалися неоригінальні комплектуючі.