Гарантія та сервіс
Для здійснення гарантійного обслуговування необхідно:
1) Підтвердження покупки в нашому магазині:
•
ваше замовлення занесено до нашої бази (всі надіслані замовлення
фіксуються з усією супровідною інформацією);
• товарний чек або товарно-транспортна накладна,
видана компанією-перевізником при отриманні замовлення.
2) Повна комплектація товару, в тому числі упаковка та інструкція користувача.
Звертаємо
також вашу увагу на те, що під час отримання й оплати замовлення
покупець в присутності співробітника транспортної компанії зобов'язаний
перевірити комплектацію та зовнішній вигляд товару на відсутність
фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів тощо) і повноту
комплектації. Після отримання замовлення претензії з цих питань
прийматися не будуть!
Гарантійне обслуговування не здійснюється, якщо:
•
немає запису в нашій базі даних, а клієнт не може надати документ, що
підтверджує покупку товару;
• товар має сліди механічного пошкодження або розкриття;
• порушено заводські пломби;
• порушено умови експлуатації, транспортування або зберігання;
• здійснювався ремонт неуповноваженими особами;
•
використовувалися неоригінальні комплектуючі.
Увага!
Обладнання призначене лише для домашнього використання в закритих
приміщеннях за температури вище 15 °C.
Обладнання розраховане на відповідну
максимальну вагу користувача.
Гарантія діє на
території України.
Гарантія не поширюється на витратні
матеріали: кабелі, гумові елементи, ремені, м'які ручки, педалі,
підшипники.
Використання тренажеру з порушенням умов експлуатації призводить до втрати гарантії.