Гарантія та сервіс

    Для здійснення гарантійного обслуговування необхідно: 
1) Підтвердження покупки в нашому магазині: 
• ваше замовлення занесено до нашої бази (всі надіслані замовлення фіксуються з усією супровідною інформацією); 
• товарний чек або товарно-транспортна накладна, видана компанією-перевізником при отриманні замовлення. 
2) Повна комплектація товару, в тому числі упаковка та інструкція користувача.
Звертаємо також вашу увагу на те, що під час отримання й оплати замовлення покупець в присутності співробітника транспортної компанії зобов'язаний перевірити комплектацію та зовнішній вигляд товару на відсутність фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів тощо) і повноту комплектації. Після отримання замовлення претензії з цих питань прийматися не будуть! 

   Гарантійне обслуговування не здійснюється, якщо: 
• немає запису в нашій базі даних, а клієнт не може надати документ, що підтверджує покупку товару; 
• товар має сліди механічного пошкодження або розкриття; 
• порушено заводські пломби; 
• порушено умови експлуатації, транспортування або зберігання; 
• здійснювався ремонт неуповноваженими особами; 
• використовувалися неоригінальні комплектуючі. 

  Увага! Обладнання призначене лише для домашнього використання в закритих приміщеннях за        температури вище 15 °C. 
Обладнання розраховане на відповідну максимальну вагу користувача. 
Гарантія діє на території України. 
Гарантія не поширюється на витратні матеріали: кабелі, гумові елементи, ремені, м'які ручки, педалі, підшипники. 
Використання тренажеру з порушенням умов експлуатації призводить до втрати гарантії.