Політика повернення

Повернення товару згідно зі статтею 9 Закону «Про захист прав споживача» відбувається протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, якщо дотримані такі умови:
- товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розкриття; немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію,
- програмне забезпечення не піддавалося змінам (крім випадків звернення в авторизовані СЦ, в такому випадку має бути присутня відповідна довідка про виконану роботу),
- товарний вигляд збережений — тобто залишилися всі ярлики, наліпки й інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований і запакований, як під час першої покупки.
- присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), збережені всі ярлики та заводське маркування.

Якщо товар не працює, його обмін або повернення здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру виробника про те, що умови експлуатації не були порушені.
Прохання враховувати всі ці моменти під час створення запиту на повернення.

Якщо один з цих пунктів порушений, магазин не прийме товар.

Під час повернення замовлення/товару покупець оплачує всі транспортні витрати, пов'язані з поверненням замовлення/товару (крім гарантійних випадків). Якщо доставка товару не була оплачена покупцем, сума витрат на доставку буде вирахувана з суми повернення грошей.

chat