Популярні запитання

Як скасувати замовлення?

Скасувати замовлення можна за телефоном 0 800 337 274 або надіславши листа на електронну скриньку info@hop-sport.com.ua.

Чому я не можу додзвонитися?

Інфолінія працює в певні години: з 9:00 до 18:00 у будні, субота та неділя – вихідні. Часто переговорами зайняті всі менеджери відразу. Тоді вам варто зателефонувати за кілька хвилин або звернутися на пошту info@hop-sport.com.ua.

Я не можу оплатити замовлення, що мені робити?

Перш за все перевірте правильність введених даних, дізнайтеся, чи немає жодних ускладнень у роботі зі сторони банку. Якщо ви здійснюєте оплату через систему мобільного або інтернет-банкінгу, вам потрібно вибрати вкладку платежів по Україні чи платежів за реквізитами.

Яка гарантія на товар?

Всі наші товари забезпечені фірмовою гарантією терміном від 2 до 5 років. Уся інформація про замовлення зберігається в нашій базі, тому для підтвердження покупки вам не потрібно робити жодних зайвих дій, шукати та надсилати документи – просто зазначте дату покупки (можна приблизну) і дані замовлення (прізвище отримувача, телефон тощо). Також можна використати номер товарно-транспортної накладної. Якщо ви хочете отримати гарантійний талон, будь ласка, повідомте про це менеджеру, тоді ми вкладемо його у посилку.

Що робити, якщо в замовленні немає гарантійного талона?

Ми працюємо за європейським зразком і не обтяжуємо вас зайвими документами. Дані про всі замовлення зберігаються у нашій базі, тому для підтвердження покупки вам не потрібно робити жодних зайвих дій, шукати та надсилати документи – просто зазначте дату покупки (можна приблизну) і дані замовлення (прізвище отримувача, телефон тощо). Також можна використати номер товарно-транспортної накладної. За потреби ми можемо виписати фізичний гарантійний талон і покласти його в посилку, просто скажіть про це менеджеру під час підтвердження замовлення.

Що робити в разі поломки?

У випадку несправностей заповніть рекламаційний формуляр на нашому сайті. Зазначте у ньому приблизну дату покупки, прізвище отримувача, контактний телефон або емейл, опишіть проблему, додайте фото або відео у разі потреби. З вами сконтактується менеджер для обговорення деталей, пояснить, які саме кроки вам потрібно зробити далі. Наш працівник буде інформувати вас про етапи та терміни виконання робіт.

Що робити, якщо товар приїхав пошкодженим?

Якщо під час огляду товару на пошті були виявлені пошкодження, ви можете відмовитись від отримання посилки. Якщо несправності ви помітили вже забравши замовлення з пошти, менеджер надасть вам адресу для повернення. Ви можете попросити заміну товару або повернення грошей. У першому випадку, після огляду пошкодженого обладнання на складі, ми надішлемо вам новий товар. У другому – перешлемо кошти на вашу банківську картку.

Чи має товар сертифікат?

Уся наша продукція має європейські сертифікати, що підтверджують її якість та відповідність до санітарно-гігієнічних норм. Ви можете попросити менеджера надіслати скан-копію сертифікату вибраного товару на електронну скриньку.

Який перевізник доставляє товар?

Доставка здійснюється транспортною компанією «Нова Пошта».

Чи можлива доставка кур’єром на адресу?

Ваше замовлення може бути доставлене до дверей будинку в будь-якому куточку України. Для цього вам потрібно зробити повну передоплату за товар і доставку на наш розрахунковий рахунок. Прохання враховувати, що перед виїздом з вами сконтактується кур'єр для уточнення зручного часу доставки, тому вам потрібно бути на зв'язку цього дня. Замовлення вагою до 30 кг доставляються до дверей вашої квартири, замовлення понад 30 кг доставляються до під'їзду. Щодо необхідності доставки таких замовлень до дверей квартири потрібно додатково повідомити менеджеру магазину під час оформлення замовлення.

Як відстежити замовлення?


Після відправлення замовлення вам буде надіслано номер товарно-транспортної накладної, за яким ви зможете відстежувати замовлення тут.(https://novaposhta.ua/tracking)

Що робити, якщо я не отримав номер ТТН «Нової Пошти»?

Якщо номер накладної мав надійти на електронну скриньку, перед усім, перевірте, чи не потрапив лист у спам. Відправлення відбуваються з 12:00 до 13:00, до цього часу ТТН може ще не бути сформована. Коли надходить дуже багато замовлень, на їхню надсилання може знадобитися більше часу, тому радимо зачекати хоча б до 15 години. Якщо ні смс, ні лист із номером декларації все-таки не прийшов, зателефонуйте або напишіть нам, щоб менеджер надіслав його повторно.

Чи можна змінити адресу/дані отримувача товару на пошті?

Така можливість є. Зателефонуйте нам, зазначте, які саме дані потрібно змінити, і ми передамо цю інформацію компанії-перевізнику.

Чи можна самостійно забрати товар?

Ми працюємо лише у форматі інтернет-магазину, тому можливості самовивозу товару немає.

Де розташований магазин?

Hop-Sport – це інтернет-магазин, який має лише віртуальну адресу – hop-sport.com.ua.

Чи є можливість оглянути товар в фізичному магазині?

Ми здійснюємо продаж лише через інтернет-магазин і маркетплейси. Проте у нас є магазини-партнери у всій Україні, які торгують продукцією Hop-Sport та Elitum у своїх фізичних магазинах. Якщо ви хочете оглянути товар до покупки, повідомте про це менеджеру, і він підкаже, чи є виставковий зал або шоурум із нашими тренажерами у вашому місті.

Чи можна замовити деталі/запчастини?


Запчастини до обладнання можна замовити в телефонному режимі або написавши на пошту. Менеджер повідомить про наявність, вартість і терміни доставки.

Чи можна замовити послугу збирання тренажера?

Наші тренажери доволі прості у збиранні, до кожного додана інструкція з ілюстраціями, де детально описаний кожний крок збирання. Якщо вам потрібна допомога майстра, повідомте про це менеджеру, який перевірить, чи є потрібна людина у вашому місті, та сконтактує її з вами.

Чому немає інструкції українською чи російською мовою?

Ми не порушуємо заводське пакування, тому ви отримуєте ту інструкцію, яку поклав виробник. Ми самостійно здійснюємо переклад інструкцій і залюбки надішлемо його на вашу електронну скриньку, якщо варіант українською чи російською мовою вже готовий для вашої моделі тренажера.

Хто виробник товару?

Марка Hop-Sport зареєстрована на території Євросоюзу та має свої представництва у таких країнах, як Німеччина, Франція, Польща, Чехія та Україна.
Виробництво та збірка обладнання відбувається на заводах в Китаї.

Чи можна використовувати це обладнання в школах, офісах, готелях фітнес-залах тощо?


Ми надаємо гарантію лише для особистого некомерційного використання. Тому, якщо товар використовувався не вдома, у разі поломки ремонт буде здійснюватися за ваш рахунок.
Основне призначення всієї нашої продукції — суто домашнє використання. У разі, якщо наша продукція використовувалася поза домом (школи, офіси, готелі, фітнес-зали тощо), ми не несемо відповідальність за її подальший сервіс (гарантія та відповідно все гарантійне обслуговування не надається).


Чому ваш товар можна купити дешевше в інших продавців?


Ми – офіційний дистриб’ютор товарів Hop-Sport та Elitum в Україні. Весь продаж здійснюється на нашому сайті або в магазинах наших партнерів із дотриманням рекомендованої ціни. Якщо ви знайшли продавця, в якого виставлений наш товар за меншою ціною, у більшості випадків виявиться, що його насправді немає на складі, а він був опублікований заради рекламних цілей. Трапляються магазини, які самостійно завозять товар із Польщі, але гарантія в такому випадку не надається. Подумайте, чи варто заощаджувати на безпеці.

Як дізнатись інформацію щодо співпраці?

Якщо ви хочете з нами співпрацювати, надішліть лист із відповідною інформацією на електронну скриньку b2b.hopsport.info@gmail.com.