Доставка та повернення товару

Ми надсилаємо замовлення протягом 24 годин з моменту підтвердження.
Передача замовлень перевізнику здійснюється щодня до 13:00.
Замовлення, погоджені менеджером до 13:00, пересилаються того ж дня.
Замовлення, погоджені менеджером після 13:00, надсилаються наступного дня.
Точні терміни доставки ви зможете дізнатися в менеджера магазину або в компанії «Нова Пошта».
Прохання вчасно забирати ваші замовлення, оскільки після 5 днів зберігання у відділенні транспортної компанії замовлення автоматично повертаються до нас на склад.

Безкоштовна доставка поширюється тільки на товари з групи "Фітнес-тренажери" вартістю понад 7000 грн. Безкоштовна доставка здійснюється на відділення "Нової Пошти". Для решти асортименту діють стандартні тарифи транспортної компанії "Нова Пошта".

Адресна доставка здійснюється за тарифами перевізника «Нова Пошта».
Ви можете вибрати зручну дату і час доставки, попередивши про це менеджера.
За замовчуванням доставка здійснюється до під'їзду, в разі необхідності доставки «до дверей» прохання зазначити це в замовленні або повідомити менеджера.

Звертаємо також вашу увагу, оглядайте товар при отриманні в присутності працівника Нової Пошти, перевіряйте відсутніть механічних пошкоджень і комплектацію, наявність всіх одиниць товару. Інтернет-магазин Hop-Sport не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні. 
Після отримання замовлення претензії із цих питань прийматися не будуть!


У випадку, якщо вартість пересилки в одну сторону складає понад 300 грн, ми маємо право попросити часткову передоплату.

Повернення товару та обмін, згідно зі статтею 9 Закону «Про захист прав споживача», відбувається протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, якщо дотримані такі умови:
- товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розкриття; немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію,
- програмне забезпечення не піддавалося змінам (крім випадків звернення в авторизовані СЦ, в такому випадку має бути присутня відповідна довідка про виконану роботу),
- товарний вигляд збережений — тобто залишилися всі ярлики, наліпки й інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований і запакований, як під час першої покупки.
- присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), збережені всі ярлики та заводське маркування.

Якщо товар не працює, його обмін або повернення здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру виробника про те, що умови експлуатації не були порушені.
Прохання враховувати всі ці моменти під час створення запиту на повернення.

Якщо один з цих пунктів порушений, магазин не прийме товар.
Під час повернення замовлення/товару покупець оплачує всі транспортні витрати, пов'язані з поверненням замовлення/товару (крім гарантійних випадків). Якщо доставка товару не була оплачена покупцем, сума витрат на доставку буде вирахувана з суми повернення грошей.

chat